kolmapäev, 26. veebruar 2014

Heatahtlikkus on see keel, mida ka kurt võib kuulda ja pime näha

 
Hei! Jäi pisut pikem vahe sisse. Üritan võimalikult vähe nädala jooksul sotsiaalvõrgustikuga ühenduses olla. Miks? Just seetõttu ,et ma ei talu inimeste alandamist ja kritiseerimist ning on täiesti sobimatu kui seda tehakse veel läbi "millegi/kellegi". Kindlasti olete teiegi tüdinud Vabariigi aastapäeva paraadil viibinud külaliste väljanägemise arvustamisest. Soov teistest pisut erineda ei tule meie riigis kõna allagi, enamasti tabatakse teistest pisut erineda soovivaid inimesi kriitikanooltega, mis võivad olla lausa nii labased, et paratamatult tekib küsimus- kas inimesed saavad olla tõesti nii õelad?!
 
Kuid nüüd midagi positiivset ka, sest siiski igaüks peaks teadma ju ise kuidas säilitada lugupidavust teise inimese suhtes ja elada nii, et tunneksid, et oled hea inimene.
 
Toon teieni täna kõige magusama lõhnaküüdla minu lõhnakogust:)
 
Selleks on barapapaaa... JOIK creme brulee..mm see lõhnab täpselt sama hästi! Olin kuulnud JOIK`i küünaldest palju, kuid endale ei olnud jõudnud veel soetada. Selle vea parandas koheselt minu sõbranna kes küündla sõbrapäeva kingikotti pistis. Nagu eelnevalt mainisin lõhnab küünal hästi, lausa suuurepäraselt. Aroom meenutab vaniljekreemi, mis on kaetud krõbeda karamellikoorikuga. Lõhn on lausa nii õige, et ajasin mõne päeva eest küündla segi karamelliteega, küll mul vedas, et küünal parasjagu ei põlenud :D. Lõhn püsib toas veel mitmeid päevi pärast põletamist.

 
 
 
 

Olge heatahtlikud ja abivalmid!

Eliise & Kaire

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar