esmaspäev, 20. jaanuar 2014

Lõhnaelamused


Hei!

Me soovime kõik lõhnata nagu jumalannad...




Siin on välja toodud minu parfüümid:

1. Escada Absolutely Me on kõikidest lõhnadest minu lemmikuks kujunenud. Parfüüm on julge, ahvatlev ja olen kindel, et see ei jäta kedagi külmaks. Sellele lõhnale iseloomustavadeks sõnadeks on  vanilli, roos, värsked puuviljad ning vaarikas. Kui lasen seda lõhna peale, siis pean ennast alati tagasi hoidma, sest kipun enamasti kogu aeg liialdama. Samuti hindan selle lõhna juures peal püsivust. Escada Absolutely Me´st ei saa mulle vist kunagi küllalt!!

2. Versace Yellow Diamond parfüümi võib "ristida" naiselikkuse sümboliks. Naljakas on tõdeda, aga peale selle lõhnaga lõhnastamist tunnen ennast justkui äsja ärikohtingult naasenud daamina, kes on enesega enamgi kui rahul. Versace Yellow Diamond´i lõhnanootideks on pirn, sidrun, freesia, vesiroos ning salapärased õied, mis kutsuvad esile sinus enesekindla naise.

3. Britney Spears Midnight Fantasy on lõhn, mis lõhnab pärast peale laskmist veel mitu mitu päeva. Parfüüm on tugeva aroomiga ning ka peal püsivus on SUPER hea. Lõhna iseloomustavad kirsid ja eksootilised ploomid. Soovitan seda lõhna lasta enne peole minekut, sest võid kindel olla, et Britney Spears Midnight Fantasy´i parfüüm ei haihtu ka kõige suuremate tantsulõvide pealt.

4. Britney Spears Fantasy on lõhn mida mina enam ei ostaks. Parfüüm on minu jaoks liiga lillelise aroomiga, mis seguneb puuvilja, jasmiini ja heliotroobi lõhnabuketiga. Peale eelnevalt nimetatud lõhnaga lõhnastamist tunnen, et olen maailma magusamate kommide printsess kes mõtleb vaid sellele, et kust saaks uue magusalaksu. Ehk kes soovib lõhnata, kui kõige magusam tütarlaps maailmas, siis soovitan!

5. Gucci Guilty parfüüm on tugev ja kiirgab salapära. Lõhnanootideks on mandariin, sirel ja virsik. Kasutan seda lõhna tavaliselt pidulikel sündmustel. Sain parfüümi tänu jõuluvanale, mulle meeldib väga lõhnapudeli praktilisus (see on hea pisike, mida saab mahutada igale poole). Lõhnaga olid kaasas ka täiteballoonid, mida saab vajaduse korral vahetada. Olen selle lõhnaga enamgi, kui rahul.

6. Ralph Lauren Perfume 2 on ideaalne parfüüm sportliku eluviisi harrastavale naisele. Lõhn kiirgab värskust ja salapära. Kasutasin seda üsna tihti, kuid nüüd olen selle unarusse jätnud. Natukene võib norida selle kallal, et üsna tihti kipub pealt ära kaduma ehk peal püsivus pole kõige parem.

7. Escada Marine Groove on õrn lõhn, mis kiirgab puhtust ja lilleõisi. Peal püsib väga hästi, enamus lõhna on mul ära kasutatud paar korda veel ja otsas. Kui lähitulvikus uus lõhnamaania peale peaks tulema siis olen kindel, et ostan uuesti. Lõhna iseloomustavad lilleliselt puuviljase karakteriga aroomide segu.

Selle postitusega seoses soovitan teilgi enda parfümeeria korvikese üle vaadata. Ehk on lõhnu, mis vajavad välja vahetamist, sest parfüüm säilib umbes kolm aastat peale avamist.


Olge tublid!!

Eliise & Kaire

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar