pühapäev, 19. jaanuar 2014

Kiireim viis kodust väljumiseks






Suureks rõõmuks oli jõuluvana pistnud minu kingikotti  NIVEA In- Shower Body Lotion'i, ning see sai minu vaieldamatuks lemmikuks. Tänu uuele pesuvahendile, saan nüüd kiiremini kodust väljuda.





Olin varem toodet reklaamis näinud, aga ei uskunud selle mõjusse, kuni olin ise järgi proovinud. Kuna mul on kuiv nahk, siis pean alati peale dušši all käimist kogu keha kreemiga niisutama. Soovitangi ihupiim-palsamit inimestele, kelle nahk kipub koheselt peale pesemist kuivama. Samuti neile, kellel on kiire elutempo. Peale pesemast tulemist, ei pea keha enam kreemitama, ega ootama kunas saab riietuda. Toode jätab tõepoolest naha meeldivalt pehmeks ja lõhnavaks.
Hind on väga soodne ja jääb kuskil 5 eur kanti.



Ihupiim- palsami kirjeldus:

Esimene dušši all kasutatav niisutav ihupiim-palsam on  uus viis naha lihtsaks ja meeldivaks niisutamiseks! NIVEA In-Shower ühendab endas ihupiima ja palsami parimad omadused, niisutades efektiivselt nahka dušši all olles. Tulemuseks on siidiselt pehme nahk Enam ei pea ootama kuni kehakreem imendub!




Kuidas kasutada?

1. Pese keha tavapärase duššigeeliga ja loputa
2. Kanna dušši all olles ihupiim-palsam kogu kehale
3. Loputa ülejäägid
4. Kuivata nahk ja võid koheselt riietuda!
 

 
Järgmise korrani!

Eliise&Kaire

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar